خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- شناسایی بازار بکر و خالی از رقبای جدی: بازار ایران در زمینه تکنولوژهای نوین به خصوص تلفن همراه بازاری دست نخورده به حساب می اید خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ایرانسل با شناسایی این بازار بکر توانسته بازار مناسبی را برای فعالیت پیدا کند. و با ارائه خدمات مناسب و جلب حد متوسطی از رضایت سود سرشاری را به دست آورده است.
-اینترنت موبایل:اولین شرکت عرضه کننده اینترنت موبایل در ایران شرکت ایرانسل است که با استقبال خوبی از طرف مردم هم مواجه شد و پس از آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل همرا اول اینترنت موبایل را عرضه کرد. ایرانسل با متنوع سازی بسته های اینترنت موبایل هنوز هم در بازار ایران پیشتاز است.
2.بازاری تقریبا خرید شارژ مستقیم ایرانسل خالی از رقیب: زمانی که ایرانسل وارد بازار ایران شد رقیب جدی پیش روی خود ندید .سال 85 که ایرانسل شروع به فعالیت کرد تنها دو شرکت در زمینه تلغن همراه در ایران فعالیت میکردند یکی همراه اول و دیگری تالیا.
4-ارائه خدمات با تکنولوژی بالا در کنار تلفن همراه:ایرانسل همواره در بازار ایران در پی تکنولوژی های نوین بوده و موفقیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل خوبی نیز در این زمینه کسب کرده است.
3-رهبری هزینه در ارائه خدمات نسبت به سایر رقبا به خصوص همراه اول:در طول سالهای اولیه ورودتلفن همراه به ایران تنها ا پراتور در بازار ایران همراه اول بود که سیم کارت هایی با قیمت بسیار بالایی عرضه می کرد. ودر آن زمان سیم کارت های این شرکت کالایی لوکس محسوب میشد که بسیاری از مردم خرید شارژ مستقیم ایرانسل به خصوص دهک های پائین جامعه قادر به خرید آنها نبودند . در همین زمان بود که ایرانسل با ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری ارزان قیمت توانست سهم بازار خود را به سرعت افزایش دهد.
2- گسترش سریع مناطق تحت پوشش: ایرانسل در اوایل کار در سه شهر بزرگ تهران تبریز و مشهد شروع به فعالیت کرد . طی پنج سالی که از عمر ایرانسل میگذرد توانسته 1874شهر و 22هزار روستا و 20هزار کیلو متر از جاده های کشور را پوشش دهد در این زمینه پیشرفت چشم گیری داشته است . در مقام مقایسه با دیگر اپراتورها پیشرفت بسیار بالایی داشته است. حتی نسبت به خرید شارژ مستقیم ایرانسل برنامه از پیش تعیین شده نیز جلوتر رفته است .ایرانسل تقریبا 85درصد جمعیت کشور را تحت پوشش آنتن هایش قرار داده است .
-وایمکس(اینترنت بی سیم ایرانسل):ایرانسل سرویس وایمکس خود را با تبلیغاتی گسترده در خصوص امکان خرید شارژ مستقیم ایرانسل جابه جایی کاربر آغاز کرد و با توجه به مناطق تحت پوشش و آنتن های گسترده در سراسر کشور توانست بازار نسبتا خوبی را بدست آورد. جدی ترین انتقاد کاربران وایمکس این است که با کوچکترین جابه جایی در مودم دچار پرش آنتن و یا از دست دادن سیگنال می شوند ایرانسل برای رفع این مشکل هنوز اقدامی نکرده است .
عوامل محیطی دخیل در موفقیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
همرا اول که مالکیت آن دولتی است. شرکت های دولتی بروکراسی شدیدی دارند و با پیچیدگی های خاصی دست به گریبان هستند همراه اول نیز از این قاعده مستثنی نیست. موضوع قابل توجه دیگر قیمت های بسیاربالای همراه اول بود که خرید شارژ مستقیم ایرانسل باعث میشد توان رقابت با ایرانسل را از دست بدهد.
عوامل داخلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل دخیل در موفقیت ایرانسل
در حال حاضر قیمت سیم کارت های ایرانسل بسیار ناچیز است و با مبلغی بسیار اندک تحویل مشترکان می شود و بیشتر درامد شرکت از خدمات اصلی و فرعی که به مشتریان خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه می شود بدست می اید .
برای موفقیت هر سازمانی یکسری عوامل دست به دست هم می دهند تا پیروزی حاصل شود . در عمده ترین تقسیم بندی میتوان این عوامل را به عامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل های داخلی و خارجی تقسیم بندی کرد.بکر بودن بازار ایران و هم چنین ساختار فرهنگی اجتماعی خاص ایران عواملی هستند که باعث شده است تا عوامل محیطی در موفقیت ایرانسل در بازار ایران نمود بیشتری داشته باشد.
اما به خرید شارژ مستقیم ایرانسل راستی راز این موفقیت در چیست؟ ایرانسل چگونه توانسته در مدت زمانی کوتاه 51٪سهم بازار را به خود اختصاص دهد؟
تالیا شرکت دیگری است که در بازارایران فعالیت میکند .تالیا به علت کندی توسعه مناطق تحت پوشش خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخش اعظمی از بازار را به ایرانسل سپرد.
3.نیاز روز افزون مردم ایران به تلفن همراه:در کشورهای توسعه یافته علاوه بر نسل اول تلفن همراه نسل های دوم و سوم نیز راه اندازی شده بود در حالی که در کشور ما این ضعف جدی و نیاز شدید مردم احساس میشد . با وجود ارتباطات گسترده جهانی از طریق اینترنت ودیگر شبکه های ارتباطی مردم ایران نیز کم بیش از این پیشرفت ها اطلاع داشتند و خواستار شبکه های ارتباط از راه دور به خصوص تلفن همراه بودند. ایرانسل نیز در اوج احساس نیاز به تلفن همراه وارد بازار ایران شد و به شایستگی توانسته به این نیاز مردم پاسخگو باشد و گوی میدان را خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دیگر رقبا برباید.
1.شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه ایران: ما ایرانیان مردمی احساسی هستیم و در مراودات روزمره خرید شارژ مستقیم ایرانسل از تعارفات بسیار زیادی استفاده میکنیم و گاهی اوقات در این زمینه افراط می کنیم .این خصوصیت فرهنگی ما در ارتباطات از راه دور به خصوص تلفن همراه نیز سرایت پیدا کرده است . به طوری که چندین برابر استاندارد جهانی از تلفن همرا استفاده می کنیم .مکالمات طولانی و استفاده بیش از حد نیاز پیامک باعث شده سود های کلانی به شرکت های مخابراتی و به خصوص رهبر بازار یعنی ایرانسل برسانیم.
-پیامک تصویری: اصولا تکنولوژی های جدید برای انسان جذابیت دارد .در این میان پیامک تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مردم ایران ارسال تصاویر جذابیت خاصی داشت که می توانستند زیباترین و خاطره انگیز ترین لحظات زندگی خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ثبت کرده اند برای دوستان و نزدیکان خود ارسال کنند و انها را در این زیبایی سهیم کنند .
پیامگیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل صوتی: باز هم ایرانسل به پیشتازهای خود ادامه داد و این بار پیامگیر صوتی را ارئه کرد .هنگامی که گوشی موبایل شما خاموش ویا شما فرصت پاسخگویی به آن را ندارید و اینجاست که این خدمت به کار شما می اید .
با گسترش روز افزون نیاز مردم به ارتباطات از دور به خصوص تلفن همراه دولت برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل رفع این نیاز در برنامه سوم توسعه به این موضوع توجه کرد و طی آن این موضوع در ماده 124 برنامه سوم توسعه گسترش شبکه تلفن همراه در دستور کار قرار گرفت.تا اینکه شرکت تالیا وارد بازار ایران شد و پس از آن مزایده ای در سال 84-85 برای واگذاری خدمات تلفن همراه برگزار شد. شرکت ترک سل برنده مزایده مذکور شداما به دلایلی شرکتی ایرانی به نام ایرانسل با همکاری شرکت ام تی ان از کشور افریقای جنوبی برنده نهایی این مزایده اعلام شدند .در سال 85 بود که ابن شرکت رسما فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و سیم کارت های دائمی و اعتباری خود را اولین بار در شهرهای تهران تبریز و مشهد عرضه کرد.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: